همه فن حريف
همه چيز در يك سايت،هرچي كه بخواي
درباره وبلاگ


سلام به شما همراهان خوب "ميكس تو ميكس". هدف از ايجاد اين وبگاه صرفاً به خاطر شما خوبان بوده تا با مراجعه به اين وبلاگ بتوانيد به هرچيزي كه نياز داريد و يا به دنبالش هستيد خيلي سريع و راحت به آن دست یابید و از آنها استفاده كنيد و از همه مهم تر اینکه صرفه جوئی در وقت و زمان شماست.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

1948 سال پيش در روز 19 ژوييه سال 64 ميلادي نرون امپراتور خونخوار و مجنون رم به سربازانش دستور داد تا مخفيانه اين شهر را آتش بزنند. نرون قصد داشت گناه آتش زدن شهر رم را به گردن مسيحيان بيندازد و در عين حال ،او مي خواست كاخ جديدي براي خود بسازد و نقشه شهر را تغيير دهد.

آتش سوزي از يك دكان كوچك در نزديكي سيرك ماكسيموس در پاي تپه پالاتينو كه كاخ امپراتور بر فراز آن ساخته شده بود ، آغاز شد و به زودي سراسر شهر را دربرگرفت.

در آن زمان رم نزديك به 800 هزار جمعيت داشت ومساحت آن حدود 13 كيلومتر مربع بود. بخش اعظم فضاي شهر را معابد ، ساختمان هاي دولتي و كاخ ها اشغال كرده بودند.شهر رم شش روز در آتش مي سوخت و بخش اعظم ساختمان هاي شهر از بين رفتند و هزاران نفر از مردم شهر كشته شدند.

نرون كه به ييلاق رفته بود فورا به رم بازگشت و تا قبل از اين كه دامنه آتش به كاخ او برسد از فراز كاخ خود آتش سوزي رم را تماشا مي كرد و چون خود را يك خواننده و نوازنده بي نظيري مي دانست ، هنگام تماشاي آتش سوزي چنگ مي نواخت و بخش هايي از اشعار هومر در مورد آتش سوزي شهر تروا را مي خواند. پس از اين كه دامنه آتش به كاخ نرون رسيد ، او كاخ خود را ترك كرد.

 

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد

 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 96757
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
خرید عینک آفتابی ویفری Website health for iranian-professionals.com Website health for iranian-professionals.com iranian-professionals.com-Google pagerank,alexa rank,Competitor